vrijdag 12 oktober 2012

Petit four

Jawel, ook ik ben overstag!
Ik heb een vriendin die de gehaakte gebakjes en bonbons heel erg leuk vindt.
Dus dacht ik...ik maak ze voor haar!
Maar inmiddels vind ik ze zelf ook erg leuk en wil ik er mijn eigen etagere ook mee vol gaan leggen!
Ben nu al nieuwsgierig naar nummer 3.
Overbodig om te zeggen dat ik, vandaag uitgekomen, nummertje 2 ook al af heb.
Maar ik ga ze dubbel maken dus  heb nog wel wat te doen.
Op deze foto zie je dus nummer 1 van de reeks petit fours van Grietje


                                                            groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Ook die van jou is leuk! Succes met duplo-en XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je ook meedoet. Je moet ook af en toe iets voor je zelf maken. Wel leuk om ze nu dubbel te maken, ze zijn leuk om te doen. Deze ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. enorm leuk en wat lief dat je ze ook voor je dinneke maakt

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal super dat je ook overstag bent gegaan^_^
    Ik vind hem mooi geworden. En nummer drie? Daar moet ik nog even over nadenken. Komt helemaal goed hoor;-)

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Duo-haken hihihihi
    Leuk dat je het voor jezelf en voor je vriendin doet meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen