dinsdag 30 oktober 2012

Polsjes

Ik heb ze altijd verfoeid...polsjes...belachelijke dingen vond ik het!
Maar blijkbaar wen je aan nieuwe mode-items.
Want toen ik deze zag wilde ik ze best maken, voor bij de nieuwe sjaal bijvoorbeeld!

Ik heb nog plannen voor een paar in het geel, voor de kanariedame die zo dolblij is met haar muts en nekwarmer..hmm, heb ik DIE eigenlijk ooit wel laten zien aan jullie?

Op de andere haakheks moeten jullie nog eventjes wachten, ze zijn daar tijdens die renovatie nog net niet door de vloer gezakt maar het scheelde weinig!
Ze laat jullie hartelijk groeten hoor,


                                                           groetjes Pauline

10 opmerkingen:

  1. Nou Esther, jij krijgt de groetjes van mij hoor! ;-)

    Pauline, echt jouw kleurtje hè? Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat balen voor esther zeg bah bah.....hoop dat het van nu af aan beter mag gaan met de verbouwing

    wat leuk gemaakt pauline zo met die bloem erop
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lees ik nu?? Je bent ook niet vertrouwd zonder mij he....polsjes???.....JIJ???.....en ik zie opeens dat je ook al met een rondbreinaald een muts hebt gebreid....je bent allemaal vreselijke dingen aan het doen!!! Gaat eens even heel snel terug naar de haakmand jij :P hihihihihih

    Dankjewel voor alle lieve groetjes en woorden....ontzettend leuk om te lezen....hopelijk tot snel allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha, dat krijg je er van he?
      Moet je maar niet de hele tijd op je bezemsteel aan het vliegen zijn.
      Nu moet ik wel het een en ander van je overnemen.
      Hoewel..het kan ook zijn dat jij me betoverd hebt!!!
      Dat is het!
      Daarom vind ik ineens polsjes leuk!

      Verwijderen
  4. Sterkte Esther. Zo te lezen heeft de verbouwing wel heel veel omhanden! Wat een gedoe allemaal meis :-\

    Enne Plientje, ja zo zie je maar hihihi ook een haakheks doet soms dingen die ze niet van zichzelf had verwacht ;-)
    Ik vind je polsjes wel onwijs gaaf hoor!
    Lekker warm en onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, ja als het maar te haken is....

      Verwijderen
    2. Haha, Heks Plientje... ik vind 'em leuk!

      Verwijderen