zaterdag 13 oktober 2012

Sjaaltjes

Van een bol blauwe Katia, die ik had gekregen in al die dozen wol, heb ik een shawl gebreid.
Gaat lekker snel!
Echt in 1 avondje gedaan.
Je moet alleen even de opzet weten maar gelukkig zat er een beschrijving bij.
Na wat gepuzzel kwam ik er wel uit.
Daarna voor een jarige er ook eentje gebreid met een bol roze sjaaltjesgaren van Boekenvoordeel.
Dat garen was toch iets minder fijn om mee te breien, maar het effect is wel leuk!
Dit soort dingetjes zijn echt iets voor tussendoor en om cadeau te geven.




                   groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. het ziet er echt ontzettend leuk uit ♥
    lieve groet jennneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is en blijft bijzonder het effect dat je met deze bolletjes krijgt! Ze zijn leuk!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh ik heb er vorig jaar ook verschillende gebreid en er verschillende mee aangestoken,heb nog voor 3 sjaals bollen op zolder liggen,had er 2 kado gedaan,o.a ook de blauwe versie die jij hier toont omdat ze van blauw hield maar ik heb helaas beiden dames ze nog nooit zien dragen:-(

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer! Ik draag de blauwe sjaal echt vaak, staat heel mooi bij mijn zwarte jas.
      En ook de lila/paarse die ik 2 jaar geleden heb gemaakt van een iets andere soort wol draag ik regelmatig.
      Gewoon afwisselen.
      Het roze sjaaltje is volgens mij wel in goede handen gekomen, het is heel enthousiast ontvangen.

      Verwijderen
  4. Ik heb er vorig jaar ook een paar gemaakt van Katia, blijft ook erg mooi. Nu heb ik 2 bolletjes liggen van de Boekenvoordeel om te proberen, ik vond de kleurtjes zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk en lekker snel is het.
      Ga je het gauw maken?
      Kom ik bij je kijken!

      Verwijderen