vrijdag 9 november 2012

Onze petit fourtjes

Afgelopen week, nou ja...meestal haak ik ze al op de vrijdag dat ze uitkomen,haha...heb ik deze petit four gehaakt.
Weer een leuke!
En omdat ik mijzelf vorig weekend een beetje had verwend en getroost ( geen leuke hobbybeurzen voor mij dit jaar...) met een haakpakketje van Voordeelhobby, heb ik er nu nog meer!
Verrassend goed patroontje trouwens in dat pakketje!
Het is van Strengels en kost maar een paar euro, compleet met het garen,vulling  en een haaknaald.
Die haaknaald kan wel regelrecht de prullenbak in maar ja.
Zo raakt mijn etagère aardig vol!
En vandaag natuurlijk weer aan de nieuwste beginnen! Pauline


Inderdaad, we gaan weer aan de volgende beginnen want die van mij zijn ook klaar:

 Mijn schaaltje is niet zo vol als die van Pauline, maar het geeft wel een leuk beeld van hoe het er straks uit zal zien met al die petit fourtjes. Ik zal vandaag echt eens mijn vilt op gaan zoeken, want de mint moet nu toch echt eens af.
Je extra petit fourtjes zijn erg leuk geworden Pauline!!! Erg leuk met dat stengel-koekje erop, die dingen vind ik altijd het lekkerst op ijsjes enzo hahahahaaaa. Esther

 *tromgeroffelllll*


Vanavond worden de  winnaars bekend gemaakt van onze prijsvraag!
Dus nog even in spanning...

                                                        

6 opmerkingen:

  1. beide hebben jullie enorm je best gedaan en zien ze er prachtig uit meiden ♥.......s.p.a.n.n.e.n.d ☺
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe lekkere dingen seg ik moet nog aan die van mij beginnen
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhhh nog effies en we hebben een banketbakkerij vol met schitterende petit fourtjes!!!!!

    Leuk meiden!!!!!
    (Plientje ..... leuk dat pakketje van dat taartje!!!!!!)

    Fijn weekend meiden!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whahaha, dat plaatje! Ik zie het al in het echt voor me... XD

    Mooie petitfours dames! Dat wordt al wat met die etagères...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt hoor, die petit fours van beiden.. t wordt steeds leuker op de etagière...

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig geworden.
    Fijn weekend^_^

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen