donderdag 8 november 2012

Col

 Al een tijdje had ik DIT patroon in mijn favorieten staan, maar zoals altijd ben ik dan tijden aan het stoeien met de kleurstellingen. Jeanet van Blij dat ik brei kwam met DEZE variant. Ontzettend leuk met die schulprand. En jawellll mooie varianten bij Moos ( KLIK) en onze eigen haakheks Pauline.
Net als bij Pauline kan je mijn granny;s niet zo goed zien en eigenlijk was dat mijn bedoeling ook. Ik wil met de polswarmers, die ik met dezelfde kleuren ga maken, juist die grannyá laten terugkomen.

Het haakt heerlijk weg deze col, ik heb de granny's direct in de laatste toer aan elkaar gehaakt zodat je niet op het laatst al die dingen aan elkaar moet zetten. Gemak dient de mens!

Deze week eindelijk een dagje extra vrij dus ik ga vandaag eerst maar eens uitgebreid "bloggen" want ik loop gigantisch achter om alle creaties die iedereen maakt te bewonderen....bakkie koffie erbij...een petit fourtje afmaken.....heerlijk!

Fijne dag en groetjes Esther

4 opmerkingen:

  1. Deze kleurstelling is ook heel mooi!
    Slim om ze gelijk aan elkaar te haken..doe ik ook een volgende keer!
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowww hij is inderdaad ook erg mooi deze!! veel plezier met je petit fourtje en de rest ☺
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi in blauw!
    Geniet van je extra dagje vrij en al je heerlijke plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooi blauw!!!!!!
    Heeeee lekker joh een extra dagje vrij :-)
    Geniet er volop van meis!!!!!!

    Enne als je toch koffie gaat zetten ..... voor mij zwart alsjeblieft :-)

    BeantwoordenVerwijderen