woensdag 7 november 2012

Een hoedje

Daar is ze weer!
De pop zonder naam...maar niet voor lang meer, nog een paar dagen en dan gaat er gekozen worden!
Allebei de boekjes gaan eruit hoor, dus ook al wordt jouw suggestie het niet dan heb je toch nog een kans om iets te winnen.

Dit hoedje heb ik vorige week gehaakt.
Hartstikke leuk om te doen!
Staat bovendien leuk bij mijn jas die dezelfde kleur heeft.
Het patroon kan je vinden bij Lion Brand en staat ook op Ravelry.
Lekker snel op een dikke naald met eventueel een dubbele draad.





                                                             groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Goed gemutst (gehoed) op pad!
    Hij is leuk!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat enorm leuk zeg....nu had ik haar een hele andere naam gegeven........hij telt niet maar zet hem toch neer.....prima donna girl

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar neem ik mijn petje voor af! Leuke hoed, zal je goed staan! (en uiteraard is de kleur weer helemaal goed :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoedje weer Paulien, het zal je zeker enig staan! Ik wou dat haken ook mijn ding was, dan maakte ik er ook eentje voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen