maandag 5 november 2012

Fingerless gloves

 Jawel ik heb gisteren ook de fingerless gloves oftewel "polsjes" ( hoe bedenk je het, het zijn gewoon omgekeerde beenwarmers hahahaha) afgemaakt. Had ik beloofd immers maar niet van gekomen door alle stofwolken. Gisteren een heerlijk dagje voor mezelf dus ook de rondbreinaald opgepakt.
Mijn dochter helemaal blij, op de foto wil ze niet, okay dan alleen de armen. Eerste foto levert een krijs op dat ze rare dunne lange armen heeft.......
 Tweede foto is ze tevreden totdat ik ze zeg dat het net lijkt alsof haar vingers geamputeerd zijn. Ik krijg een vernietigende blik en voila:

Dan nog maar een foto. Het is zooooo leuk om pubers te plagen hahahahahhaha.
Ik kreeg zelfs de dochter van haakheks Pauline op het dak ( okay is geen puber meer sorryyyyy), door
een gekke naam te roepen voor de pop, die echt niet kon want dat was ooooooo zo ouderwets.....nou sorry meis, maar die pop is ook ouderwetsssss dus wat is er mis met Lobke :P hihihihihihihi

Even terug naar de handschoenen zonder vingers, het is heeerlijk warm en zacht, wel de moeite waard hoor dat Noro garen, jammer dat het zo duur is.
Op naar het volgende.....denk dat ik maar eens iets voor mezelf maak, een lekkere warme col ofzo.

Fijne dag allemaal, groetjes Esther


5 opmerkingen:

  1. Hahahahaa, ja je kan lekker lachen met die meiden!
    Maar met jou natuurlijk ook1
    dat plaatje van die heks...geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ha ha ha heerlijk die reactie's van die meiden, ik vind het toffe warmers♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaha, die heks op dat plaatje!
    De polswarmers zien er prachtig uit en zeker lekker warm.
    Pubers pesten hun ouders al genoeg, dan mogen die ouders best eens terug pesten :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat plaatje van die heks GEWELDIG hahaha

    Ahhh ja pubers hihihi
    Maar de polswarmers benne super.
    Mooie kleuren!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat die kleuren zo mooi overlopen, ze lijken me heerlijk zacht!

    BeantwoordenVerwijderen