vrijdag 16 november 2012

Heksen- soesjes, 6e petit four

Meestal maak ik het nieuwe gebakje al op de vrijdag dat hij uitkomt!
Zo leuk elke week om te zien wat het nu weer gaat worden.
Aan een 2e ben ik dit keer niet toegekomen maar dat haal ik later nog wel in.

                                            groetjes Pauline

Ik heb deze keer het soesje in alternatieve kleurtjes gedaan. Het bruin wat ik heb is iets elastisch en dat werkt natuurlijk helemaal niet... Nu snel met de volgende aan de gang, want het rode petit-fourtje staat wel heel zielig zo daar onderaan.

Nu we het toch hebben over heksensoesjes....ik zag laatst deze geweldig heksentaart....mooi van toepassing vandaag!



groetjes Esther

10 opmerkingen:

  1. Wat gaaf die andere kleurtjes Esther, ziet er erg snoeperig uit ;) vind ze beiden goed geslaagd, en oh die taart... ziet er ook heerlijk uit...

    fijn weekend,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi "heksensoesje" Paulien en de alternatieve kleurtjes van Esther zijn ook tof, het hoeft niet altijd een exacte kopie te zijn :) En de heksentaart zou je zo opeten!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er allemaal heel mooi uit. Die taart is echt om op te eten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gauw weer weg hier ..... Krijg alleen maar meer en meer trek :-)

    Leuk heksies!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. knap soesje en die taart past helemaal bij jullie
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowwww mooi gemaakt weer zeg, en mooie taart hihi
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die taart is super!!!
    Als er nou maar geen spinnen in zitten..want met heksen weet je het natuurlijk nooit!
    die haken rustig een sinaasappelsoes in plaats van chocola!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb jullie genomineerd voor de liebster award...

    Neem een kijkje bij: http://at-thekitchen.blogspot.nl/2012/11/liebster-blog-award.html

    Groetjes
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen