maandag 12 november 2012

Muis

Een muis op een beschuit!
Okeeeee....ik geef toe dat het niet mijn eigen idee is hoor!
Dat heb ik van Haakmuts.
De muis is Pita en die komt weer van Grietje.
Maar de combinatie is dan weer wel van mij.
Ik heb het om een doosje heen gehaakt, uit mijn hoofd.
Dit heb ik gemaakt voor iemand die graag wat kraamcadeautjes wil zien om uit te kunnen kiezen.
En wat is er nu leuker dan iets voor kleintjes maken?


                                                    groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Hij ziet er erg leuk uit!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is alvast een heel leuk kraamcadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is zeker een heel leuk kadootje mooi gemaakt pauline

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhhhh Plientje die is leuk!!!!
    En ook super al kraamkadootje. Leuk om te krijgen en te koesteren!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele toffe muis geworden en zeker een leuk kraamcadeautje! Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij(of zij) is leuk1

    fijne avond,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen