woensdag 14 november 2012

Ook een Rudolf!

Overal zie je  rendiertjes verschijnen.
De kerstman heeft een complete karavaan voor zijn slee hangen geloof ik!
Ik heb er vorige week ook eentje gehaakt!
Het was een makkelijk en snel patroontje, dat ik HIER heb gevonden.
Moet je wel eventjes een account aanmaken bij Lily Sugar 'n cream...maar dat is de moeite waard!
Deze wiebeloogjes kon je opnaaien, ik kreeg ze laatst via een vriendin.
Weet iemand of die nog ergens te koop zijn??
Want ze zijn reuze handig!

                                                     groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaaaa ook een schitterend rudolphje hihihihihi Hij is leuk!!!!!

    Vind z'n rooie neus ook geweldig. Net of ie aan het borrelen is geweest ;-)

    Ik weet geen winkel meis maar heb net het woord "wiebeloog naaibaar" gegoogled en dan heb je al bingo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whiiiihihihihihi....die is guitig leuk zeg!!!!!!
    dat rooie neuske maakt hem helemaal af!
    ik ken ze helemaal niet...die naai wiebeloogjes maar ik zie wel dat moos al gekeken heeft voor je

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte een toffe rudolf, paulien, heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen