zondag 4 november 2012

Petit four nr 5

Gisteravond het vijfde petit fourtje gehaakt, heb de vierde even overgeslagen omdat ik geen geel in huis heb en nog zit te denken over een eventuele alternatieve kleur.  Foto is niet echt geweldig geworden door de flits....mja....is niet anders.

Wat betreft de renovatie, de balken onder de vloer zijn vervangen, onze parketvloer ligt er weer in en inmiddels ook de Lundia kast weer opgebouwd. De boeken zitten er weer in, nu nog alle spullen weer op hun "oude" plek krijgen. Het lijkt wel alsof ik aan het verhuizen ben hahahahahaha.
Maar als het goed is, fingers crossed, hebben we het ergste gehad. Ze zijn nu het dak aan het isoleren en dat doen ze lekker van buitenaf dus heb ik geen last van ;)

De haakzin was me ondertussen wel wat vergaan in al die troep, maar zo langzamerhand komen er ook weer wat hobbyspullen terug in de kamer dus ik ga nu maar eens lekker rondkijken wat ik eens kan gaan doen. Dagje voor mezelf! Heerlijk. ( owww ik kan gewoon de hele dag op internet naar patronen zitten kijken hoor hahahahah "vreselijk" wat je daar allemaal kan vinden)

Fijne zondag, Esther

7 opmerkingen:

  1. Ik dacht al "Vijfde petit four, ik zie er toch maar vier, die Ester is met al die verbouwingen de tel kwijt geraakt." :-)
    Fijn dat het ergste achter de rug is. Haal die handwerkspullen maar snel weer boven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw gebakje ziet er ook weer lekker uit, al speel je natuurlijk hartstikke vals door er eentje over te slaan!
    Ga dat maar gauw maken vandaag!!
    Ik bewaar die van mij gewoon tot vrijdag....houd de spanning erin, haha.
    fijne dag hoor lieverd!
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja het is allemaal met flits nu, zo jammer van onze foto's maar ik kan ze prachtig zien hoor! ik kan me inkomen dat het haken wel even minder was door al die ellende, dan heb je geen zin meer, fingers crossed voor de rest wat nog moet gebeuren meis
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, een berichtje vanuit het renovatiefront! Fijn dat het al wat opschiet, hopelijk komt er niet weer van alles onverwachts tussen.
    Je petit fours ziet er prima uit, zelfs met flits hoor!
    Fijne zondag, geniet van het dagje voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg mooi geworden! ik heb nummer vier ook al ergens voorbij zien komen met een frambozenkleur, zag er ook leuk uit :)

    Geniet van de dag voor jezelf!

    groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je petit fourtjes zijn met flits evengoed "flitsend" hoor!
    Leuk en lekker dat je daar de tijd nog voor hebt kunnen vinden!!!!!

    Geniet van je dagje meis!
    Hoop echt dat je nu snel weer uit de verbouwing bent!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De petit fours zijn chique! Echt sprekend van kleur. Ja, renoveren is niet alles, daar kan ik van meespreken. Maar nadien ben je weer blij met wat er verbouwd is. Nog even geduld en je kan ervan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen