donderdag 1 november 2012

Prijsvraagje!

Hoe gaan we haar noemen???!
Dit arme fotomodel lag  jaren eenzaam en alleen op zolder tot Haakheks Pauline haar herontdekte.
Het is een grote looppop en kan echte baby/peuter-kleertjes aan.
Een naam heeft ze nooit gekregen dus aan jullie de eer er eentje te verzinnen!

Wij zijn erg benieuwd naar jullie suggesties!
Alle namen gaan in de hoge hoed en daar zal een prijswinnaar uit getrokken gaan worden.
Degene die de winnende naam heeft bedacht kan kiezen uit een toepasselijk prijsje:
Het boekje : breien voor poppen en beren
of
Het boekje: ik kan al haken,speciaal voor kinderen.

Meedoen kan tot 9 november.
Het zou fijn zijn als je volger van ons blog bent of dat wil worden.
Geef bij je reactie aan welk boekje je zou willen winnen.

                                                         groetjes van de heksen: Pauline en Esther!

20 opmerkingen:

  1. Hallo Pauline en Esther

    Wat een leuk idee om zo'n oude pop een nieuw leven te geven met een nieuwe naam.
    Ik vind Lieve wel een leuke naam, omdat ik vind dat het voor een kind makkelijk moet uit te spreken zijn.

    Mijn voorkeur gaat uit naar het boekje: breien voor poppen en beren

    Met vriendelijk knutsel groetjes
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Floor(tje) vind ik een leuke naam. Boekje 2 haken speciaal voor kinderen heeft mijn voorkeur.Mijn dochter is momenteel bezig met leren haken dus zou het voor haar een mooi cadeautje zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonder muts lijkt ze niet echt meer op een Lisa.
    Ik zou haar persoonlijk Plientje noemen :-)
    Ik houd niet van breien en daar ik al kan haken, ga ik voor boekje 2 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je eerste suggestie was Sjaan!! blegh...die dingt uiteraard niet mee, maar Lisa is nou weer wel mooi!

      Verwijderen
  4. Ik vind Annemieke, Rozemieke of Poppemieke wel leuk. Ik wou wel suggesties doen, maar gezien ik niet echt haak of brei, hoeft voor mijn geen boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Willemijn! Ik vind het boekje voor de poppen en beren het leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk idee om er een wedstrijdje van te maken! De naam die ik zou kiezen is Paulien of anders Mieke. Mijn voorkeur gaat uit naar het breiboekje van poppen en beren :) Ik ben benieuwd naar de naam en de winnaar natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhh...een Pauline hebben we al hier in huis...lijkt me dus niet handig!
      Hoewel...als zij nu eens wat huishoudelijke taken van me overneemt?? :)

      Verwijderen
  7. Nastacia (betekent wederopstanding) .... Ze is immers van zolder gehaald hihihi

    Boekje 2 vind ik leuk :-)

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh ik vind dit een echt Katrientje
    en boekje 1 vind ik heel leuk
    want mijn pop uit de kringloopwinkel
    krijgt ook soms een nieuwe outfit
    en nu ik er zo aan denk ze heeft ook nog geen naam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ehhhh ....blondie???
    en qua boekje maakt mij niet uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke give-away! Mijn dochter, Lene, vindt de naam "Joke" wel bij de pop passen. Het feit dat dit haar bijnaampje is, zal er wel voor iets tussenzitten :-) Het haakboekje voor kinderen geniet onze voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen

  11. ik vind ONJA een hele leuke naam, hoor je niet zo vaak.


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je mee wil doen dan graag je voorkeur aangeven en je naam achterlaten...is wel zo netjes!

      Verwijderen
  12. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dacht echt dat ik hier aan mee had gedaan ??? sta ik niet onder spam ha ha kan ook

    maar anders een naam : voor het popke :Elysee ♥
    ik plaats je link op mijn site meis enne mocht ik de gelukkige zijn dan boekje 2 haha
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk sta je niet onder spam!! hahaha, en je kan gewoon nog mee doen.

      Verwijderen
  13. Djemilla betekent beeldschoon. Mijn voorkeur gaat naar het haakboekje leuk voor benjamin

    pinda is ook een leuke naam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pinda??????? Was dat een idee van je zoontje???hahaha

      Verwijderen
  14. Wat een leuke opdracht :-)
    Ik vind bij haar gezichtje de naam Gitte wel leuk klinken.
    Mijn voorkeur gaat uit naar het boekje over haken.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen