zaterdag 3 november 2012

Sjaal in het paars

Aan alleen mutsen heeft een mens in de herfst en winterkou niet genoeg natuurlijk!
Jeetje...je zal toch in China, (Shanghai...), zitten...daar is het nu lekker 20 graden.
Die grote zoon van mij heeft het maar getroffen!
Nog een ruime week en dan zit zijn avontuur er weer op.
Hij heeft al meer dan 1000 foto's gemaakt en komt met een koffer vol souvenirs thuis..

Maar ondertussen haak ik gewoon maar door.
Ik heb jullie de komende week nog heel wat te laten zien!
Eerst deze sjaal.
Lekker snel gehaakt op een dikke naald nr. 10
Het patroon zag ik op Ravelry en vind je op DIT blog.
Het garen haal je bij Wibra en je hebt aan 1 bol genoeg.

Leuk dat jullie zo enthousiast meedenken over een naam voor de pop!
Alleen wenst mijn dochter nu ineens WEL inspraak...hahaha, ze vindt haar nog steeds niks..maar hoe ze gaat heten daar wil ze zich toch mee bemoeien.
O ja, dames, er kan maar 1 naam per deelnemer meedoen!
Als je meer suggesties hebt gedaan tellen die niet mee.
En wil je meedoen maar heb je niks aan de prijsjes omdat je niet haakt of breit ( kan ik me amper voorstellen...haha) dan krijgt diegene een ander aardigheidje met dezelfde waarde, zoals een borduurpatroontje.

                              groetjes Pauline


5 opmerkingen:

  1. Mooie kleur je sjaal Plientje :-)
    Heeeeeeel mooi!!!!!!

    Wat een belevenis zal dat zijn Shanghai!!!

    En dochterlief doet mee met de naam hihihi. Kan me dat wel voorstellen hoor hahaha. Zij-die-nog-geen-naam-heeft is per slot nu een familielid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowwww love je shawl meis, en die vette mooie knopen erop stoer zeg
    wat zal je zoon met veel verhalen thuiskomen zeg, en zwaar bepakt ha ha. leuk dat je dochter er ook inspraak nu in wilt hebben en terecht hoor!

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zal dat leuk zijn om al die fotoos te bekijken en al die verhalen er bij!!
    mooie kleur die sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dát nou? Je dochter heeft er voor gezorgd dat het poppenkind zich zo ongelukkig voelde en nu wil ze mee bepalen wat haar naam wordt! Dan mag ze wel eerst heel lief zijn voor de pop, zoals slaapliedjes zingen en boekjes voorlezen :p

    AAAAHHHH, PAARS!!!! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kleur!, ben niet zo van de sjaals, maar deze is wel heel leuk...

    BeantwoordenVerwijderen