dinsdag 13 november 2012

Slofjes

Wat een superleuk patroontje is dit!
Heel goed te volgen en het resultaat is erg schattig.
Ik vond het HIER.
Geweldig als cadeautje!
En je hebt het echt zo gemaakt, ik heb wat restjes gebruikt van de uilenmuts.
Zo heb je een leuk setje om te kunnen geven.
De spekpootjes zijn niet van een echt kindje hoor!
Die zijn van mijn baby-pop...o  neeee, ook een naamloos kind, van de rommelmarkt!
Maar die naam zal ik zelf maar bedenken voordat er weer van alles geroepen wordt zoals Lobke ;)

                                                groetjes Pauline


9 opmerkingen:

  1. Het zijn dus plastic spekpootjes ;-)
    Hè jammer, ik had wel wat fantastische namen in mijn hoofd :p

    Lieve slofjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snap niet wat er mis is met Lobke.... :(.....ik vond Sil de strandjutter altijd zoooo leuk....gelukkig werd het laatst herhaald op nostalgie hihihihih

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lobke whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... ik liep in ene al weer een naam te bedenken he....spekkie

    ik zat al te kijken naar die lekkere worsten beentjes hihi so sweet, maarre je slofjes zijn mega gaaf

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heeeeeeeeeeeeey ik vond het een perfecte naam maarja ik werd gediskwalificeerd....lol

      Verwijderen
  4. Ik vond die beentjes juist zo schattig bij die mooie slofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spekpootjes met geweldig leuke slofjes!!!!

    Met andere woorden lieve pootjes en schitterende slofjes hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk geworden. Ik moest wel even lachen om je 'spekpootjes'. Fijne dag, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen