woensdag 28 november 2012

Uilig

Ja, ik geef het onmiddellijk toe...ik ben de laatste tijd ook ineens wat uilig geworden!
Eigenlijk doe ik het liefst nooit mee aan hypes.
Maar ja...hoe gaat dat, als het maar lang genoeg onder je aandacht blijft komen ga je toch een keer overstag!
Zo heb ik een tijdje geleden ook de film Grease gezien.. haha.

Maar goed, de uilen dus!
Ik heb weer een schattig tutteldoekje ,ook wel snotdekentje genoemd :) , gehaakt.
De vorige was een Hello Kitty.
Het patroontje vindt je in het Engels ( of het Zweeds als dat je beter ligt ;) ) op het blog van Brittmarie.

Het andere uiltje heb ik van Ravelry.
Je vindt het HIER.
Niet schrikken van die Japanse of Chinese tekens hoor, voor een Engelse variant gewoon doorscrollen naar beneden!

                                                      groetjes Pauline


6 opmerkingen:

  1. hihi grapperd!!!!

    wat ontzettend leuk heb je dit weer gehaakt zeg

    handige pauline die je dr bent ☺

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ze zijn leuk geworden! Die tutteldoekjes zijn zo schattig, ik moet er ook nodig eentje haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uiltjes Pauline! Vooral het snotterdoekje vindt ik geweldig, maar het vorige was ook supermooi, je hebt talent!

    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik kon haar blog/patroontjes alen heb ze ook eens ooit opgeslagen,ze zijn zo leuk!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen