vrijdag 30 november 2012

Weer een petit four, eentje deze keer...

Ook dit petit-fourtje heb ik op de valreep afgekregen.
Ik vind het een beetje een toren van Pisa geworden.
Maar ja...
Als kind had ik het vast een prachtige bruidstaart gevonden voor mijn barbiepoppen!
Ik ben benieuwd hoeveel gebakjes er nog gaan volgen.
Hoe lang ik het nog volhoud om mee te doen weet ik niet...
Met het steeds 2 haken ben ik gestopt,het zijn er al zoveel geworden en ook als ik er dus een aantal weggeef aan mijn vriendin houd ik er vast nog genoeg over om een gevulde etagère te hebben.

groetjes Pauline

Meid ze zijn prachtig geworden!! Ik had deze week geen tijd om te haken en dacht dat ie veel te groot zou worden, maar zo te zien aan de jouwe valt het reuze mee. En inderdaad het is een geweldige voor een Barbie!!!
Wie weet dat ik dit weekend ook nog eentje maak want het staat wel supergezellig al die kleurtjes.  Ik doe in ieder geval de eerste over in een andere kleur, dat is al besloten ;))

Ik ben ook erg druk met allerlei kerstkadootjes haken/breien/borduren....zoals gewoonlijk veel te laat begonnen en veel te veel ideeen....maar okay....het is wel erg leuk om te doen.

Nou heksie....deze heks gaat nu maar eens de keuken in met manlief.....ik heb nu nog meer trek door al die lekkere hapjes van jou.

groetjes Esther
 

8 opmerkingen:

  1. Mooi Pauline! (ook al is ie een beetje scheef ;-) )

    Esther, gewoon met je toverstafje zwaaien, zoals het een echte heks betaamt XD

    Fijn weekend ladies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een leuke barbie-bruidstaart. Ik moet hem nog maken dus loop ook alweer achter, vind het echt heel leuk maar haak ze per 2 tegenwoordig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. scheef of niet ( valt trouwens reuze mee) ziet er toch heerlijk uit ik blijf het leuk vinden zo wekelijks een petit fourtje.

    Esther... de decembermaand is een drukke tijd he... rustig aan, komt vast allemaal goed..


    groetjes,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, maar ze worden ook wel steeds lekkerder, echt om op te eten.
    en zo mooi,leuk die versieringen er op!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm... die zien er heerlijk uit! Zo krijg ik ze niet voor elkaar (gelukkig gaat het in de gebakken versie net ietsje beter hier). Esther, ook nog bedankt om mee te doen met mijn give away!

    vele groetjes,
    de Bakmadam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm alweer prima gelukt en ziet er verrukkelijk uit! Je volgt elke week prima Paulien!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg leuk!
    Ik ben er fan van geworden! haha!

    Groetjes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen