dinsdag 18 december 2012

Badkleding

Haha, ik geef toe dat het eigenlijk niet echt het juiste jaargetijde is om het over zwemmen en zonnebaden te hebben!
Maar het meisje waar ik laatst een popje in kerstmanteltje aan heb gegeven heeft dit weekend haar zwemdiploma-A gehaald.
En dat mag best beloond worden!
Omdat ik hoorde dat ze het popje zo leuk vond en steeds aan en uitkleedde heb ik voor haar nu een zwemsetje gehaakt.
Ook hier heb ik een patroontje van geschreven, dat zal binnenkort allemaal op het blog komen.

groetjes PAULINE

6 opmerkingen:

  1. Wat schattig! (maar ik krijg het er wel erg koud van)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een erg leuk setje, wat zal ze daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel een schatje in haar badkleding, maar inderdaad denk ik nu liever aan een dikke trui.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeer leuk, zal ze wel heel blij mee zijn
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh Pauline, wat een toepasselijk cadeau alweer dat jij zelf ontworpen hebt! ze zal er zeker superblij mee zijn!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig hahahahahaha
    Ze is dus een echt waterratje in haar leuke zwemtenue .... en met zwemdiploma inmiddels :-)

    BeantwoordenVerwijderen