maandag 3 december 2012

Gehaakte Tilda

Deze Tilda zag ik een tijdje geleden op het blog van Angeline.
Zij heeft een Nederlandse beschrijving gemaakt!
Omdat ik ook genaaide Tildapoppen maak leek het mij wel leuk om ter variatie ook een gehaakte versie te hebben.
Dat viel me toch tegen.
Het was best wat werk, met een naaimachine gaat het echt veel sneller!
En bovendien had ik niet genoeg lichtblauw en was die ook niet meer te krijgen..grrrGelukkig heb ik dat weten op te lossen.
Verder vind ik de benen veel te lang, maar ja.
En omdat haar gezicht er gewoon eng uitzag met alleen ogen heb ik haar ook een mond gegeven.
Vleugels heeft ze niet, ik vond haar niet engelachtig genoeg!
Voor mij de volgende keer dus gewoon weer een genaaide Tilda.

groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. Ha,ha,ha...wat ben je toch positief over je eigen creatie!;-)Ze mag er wezen hoor!Plaats is een keer hier een genaaide Tilda van je want je maakt me wel nieuwsgierig hoor!:-)

    groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ha ha ha nou nou pauline ze is toch hartstikke leuk!!!! je hebt je uiterste best gedaan
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Paulien, ze is best leuk geworden, kan je niet vergelijken met een stoffen natuurlijk :) maar ze is toch goed gelukt vind ik.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onze conclusie: je hebt het leuk geprobeerd, maar tis geen engeltje inderdaad....alhoewelll...als je haar vleugels geeft vliegt ze misschien weg hahahahaahhahahahhaha
    (hubbie zegt, doe er een puntmuts op, heb je een heks in disguise)
    Meid wat hebben we weer heerlijke lol gehad door je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wanneer mogen we jouw exemplaar verwachten?? ;)
      Enne...was je ook niet bezig aan een kerstengel....? gnagna

      Verwijderen
    2. Jaaaaaaaaaaa mijn kerstengel wordt heeeeel engel-achtig ( tis nog een blote engel, jurk is nog niet klaar)....en neeeee niet iedereen vertellen dat mijn dochter haar nu al eng vind...ssssssssssst.....wordt vast beter als ze kleren aan heeft? hahahahaha

      Verwijderen
  5. Ik vind het wel een lieve tilda.Ben ook benieuwd naar je volgende genaaide tilda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze is wel heel leuk geworden hoor. Ze staat ook nog op mijn to-do lijstje, maar dat is nogal lang :))
    Fijne Sinterklaasavond, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen