woensdag 12 december 2012

Kasteelgebakje

Hehe, eindelijk!
Daar is dan mijn versie van het kasteelgebakje...geen idee trouwens waar die naam op slaat!
Bij kastelen denk ik aan ridders,harnassen en poorten.Maar dat ligt aan mij natuurlijk! :)
Ik heb het gebakje verstevigd met vierkante plaatjes karton.
Die kan je overal uitknippen.
Pizzadozen doen hier ook vaak dienst!
Deze petit-four was verder heel makkelijk om te haken, lekker snel klaar dus! ( toen ik er eenmaal aan begon dan...haha)

                                              groetjes Pauline

14 opmerkingen:

  1. Hij ziet er mooi uit. Moet zeggen dat ik het ook niet helemaal snap van een kasteel gebakje.maar hij zal in het echt best wel lekker zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van heks promotie gemaakt naar kasteelvrouwe .... met een prachtig kasteelgebakje hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Euhmmmm voor een kasteelvrouwe ben je niet echt op de hoogte van vormen van kastelen he??? Mijn eerste associatie was ook kasteel...dussssss...doe je bezem maar niet de deur uit hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben geen kasteelvrouwe he?
      Heksen wonen in kleine huisjes!
      Enne...wat heb jij de laatste tijd zoal getoverd?? :)
      Kikkers? of ook muizen? offe....engelen?? Gebreid? :))

      Verwijderen
    2. Euhmmm gnooms, een deken, vogeltjes, bloemetjes, blaadjes.....en een blote engel die nodigggg een jurk aan moet...ik zei toch al...jij breit er 3 stuks in de tijd dat ik er nog niet eentje afkrijg...heb je soms een heksenspreuk over me uitgeroepen???

      Verwijderen
    3. Een blote engel tussen de bloemetjes en de blaadjes...en dat met gnooms in de buurt! Niet zo netjes hoor!
      Sla die arme engel dan maar dat dekentje om.
      En natuuuurlijk roep ik toverspreuken!
      Dagelijks..maar soms gaat er wel eens iets mis...dan klap ik in mijn handen EN : alles staat stil! :)
      Daar zal het dan wel aan liggen...hahahaha

      Verwijderen
    4. Een kloddertje roze HIERRRRRR en een kloddertje roze DAAAAAARRRRRR ...... ( neeej je zal niet rustig slapen gna gna gna)

      Verwijderen
  4. esther heeft gelijk.. een kasteelgebakje heet zo.. omdat de vorm op een kasteel lijkt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zoals een groot vierkant gebouw.. met op de 4 hoeken torentjes.. in geval van gebakje zijn de torentjes de flappen!

      Verwijderen
    2. Dank u, dank u vrouwe Ineke...zo is het maar net! hihihih

      Verwijderen
  5. Leuk gebakje alweer esther!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen