zondag 23 december 2012

Kerst bij de haakheksen!

We hebben het druk!
Ook al zijn wij haakheksen, toveren kunnen wij niet.
En dit zijn de drukste dagen van het jaar he?
Hieronder zal ik ( Haakheks P) , een impressie geven van de kerstversieringen in mijn huisje.

 En o ja, even een opmerking van huishoudelijke aard!
Zo af en toe krijgen wij verzoeken om patronen en kopieen hiervan.
Helaas, helaas, pindakaas!
Die verstrekken wij dus niet!
Wij plaatsen altijd de link naar het patroon zodat je het zelf kan kopen of downloaden.
We rekenen op ieders begrip.

groetjes PAULINE

11 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig uit. Het is al fijn dat er een link bij staat bij een patroon makkelijker kan het toch niet. Helaas blijven mensen daar toch nog om vragen. Wij verwijzen ze ook altijd naar een link
    Fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pauline, het ziet er hartstikke gezellig bij je uit! En volgens mij ben je zelf ook hartstikke gezellig, dus de mensen die bij jou over de vloer komen, boffen maar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaaaa, wat lief van je om dat te zeggen! bloos,bloos...
      Het zal best gezellig worden met kerst, daar ga ik wel van uit!

      Verwijderen
  3. Ziet er echt onwijs gezellig uit Plientje!!!!!

    Je hebt alles toch echt wel in een prachtige kerstsfeer "omgetoverd"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit! Heel gezellig. De poes vind het ook wel leuk zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Poes Pien wilde gelijk weer naar binnen! :)

      Verwijderen
  5. leuk leuk leuk

    die rode poppetjes die staan heb ik ook hihi

    wens jou en de andere haakheks hihi ook hele fijne feestdagen toe een goed uiteinde en een gezond 2013

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je herkenbaar, men vraagt mij ook regelmatig of ik mijn gekochte patronen "even" wil door sturen, of een boekje scannen... jahoor ik ben Sinterklaas niet. Koop ze zelf maar de link staat er altijd bij
    Ziet er super gezellig uit, geniet er lekker van. Fijne dagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele toffe kerstsfeer daar bij jullie!
    Wat de patronen betreft, heb je gelijk hoor!
    Koop ze, print ze af of zoek zelf op het net denk ik dan...
    Groetjes en fijne feestdagen!
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen