maandag 31 december 2012

Kerstpop

Deze pop, eigenlijk een kerstengel, zit al een tijdje onder de boom.
Lekker te dromen...
Ik heb ook de andere 2 kerstengelen gebreid die je kan vinden op het blog van Blij dat ik brei.
Deze pop komt van het blog van Knoffje.
Misschien brei ik de pop volgend jaar nog wel in een andere kleur, het is leuk om te doen!
En gelukkig niet in het rond...;)
De andere engelen laat ik later zien, bij mij zijn ze al een tijd klaar maar ik wacht nog op de creatie van mijn medeheks! :))

                                     groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwww die heb ik toen ook gemaakt zo leuk om te doen, de jouwe is ook geweldig die van ons ( nu ja shannon heeft hem ingepikt heet Moos ha ha))

    love it

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, wat een grote pop!
    Lekker zo relaxen onder de boom :))

    Een hele goede jaarwisseling en een goede start van 2013!

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die wil graag geknuffeld worden, dat zie je zo :-)
    Mooi gedaan Paulien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstpop Paulien! Heel mooi resultaat, zonder twijfel! Ben benieuwd naar de andere engelen en naar wat je medeheks heeft gemaakt.
    Liefs, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn ze hè? Ik heb hem ook gebreid, de tweede zit in de planning, in voorjaarstinten...

    BeantwoordenVerwijderen