zaterdag 29 december 2012

Lief!

Wat de post nou toch bracht vandaag!
Ik keek al verbaasd  naar de envelop, er zijn namelijk weinig mensen die mij Plientje noemen.
Ik dacht dus al...heee, Moos?
Neee, dat kan toch niet...heeft die dan mijn adres?
Helemaal vergeten dat ze die dus inderdaad had vanwege de mand voor Minimoek waar ik ook aan heb meegedaan.
En jawel!
Ik had dus gelijk goed geraden.
Het was een heel lief kaartje met bloemetjeshanger van Moos!
Meid dank je wel!!
Je hebt me echt verrast en ik vind het heel erg leuk en lief van je!
Zo'n gebaar doet me echt goed.

                                 groetjes PAULINE

5 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een lieverd die Moos he. Nog even en ze wordt heel beroemd met al die mooie Moos hangers bij al de bloggers onder ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief hè! Ik was ook al zo aangenaam verrast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwwwwwwwwwwwww echt kei sweet en nu je het zegt ik heb haar dat eens zien schrijven bij je PLIENTJE ha ha ...zo lief'

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Plientje ..... heel graag gedaan meis!

    Ik heb nu eenmaal een zwak voor "heksen" hihihihihi
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen