vrijdag 14 december 2012

Mandarijnen

Het gebakje van de afgelopen week was leuk om te haken!
Een mooie.
Al blijf ik het lastig vinden om met een haaknaald 2 te haken.
Ik ben ook niet zo'n katoenhaker...maar ik gebruik dat nu wel om de restjes op te maken.
Het "lust" gewoon sneller dan acryl.
Maar ja, schoonheidsfoutjes mogen , het is tenslotte handwerk.
Benieuwd wat mijn lieve heksenvriendin er van heeft gebrouwen!

                                                          groetjes Pauline

 Tsjaaa ik ben weer eens iets anders gaan doen....herinneren jullie je nog die eerste petit-four? Mijn dochter liet me elke week weten dat het toch echt een gedrocht was in het geheel en dat ik die over moest doen. Dat heb ik deze week maar eens gedaan. Nu met dezelfde kleuren garen waar de rest ook van gemaakt is en ze heeft eigenlijk ook wel gelijk....dat rode paste er ook niet tussen.

Foto's maken blijkt nog steeds niet mijn sterkste kant te zijn...ik blijf het resultaat maar zo zo vinden, ben zelfs buiten in de sneeuw gaan staan vanmorgen om een beter resultaat te krijgen maar helaaaaaaaas. Hier dan mijn eerste petit-fourtje, nu creme met wit.


Alvast een heel fijn weekend allemaal. Ik ben vandaag vrij en ik moet nodig alle blogs weer gaan bezoeken, iets wat er niet altijd van komt omdat ik nu eenmaal fulltime werk en het momenteel erg druk heb met kerstkadootjes maken. Tsja als het geen verbouwing is dan is het wel weer wat anders he ;) 

groetjes Esther

7 opmerkingen:

  1. zou lieve haakheksen, beide weer jullie uiterste best gedaan ha ha

    enne esther je kunt niet alles tegelijk hoor zeker niet met een fulltime baan

    pauline het manderijntje is so sweet

    ik wens de dames een heel fijn weekend toe

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij als ik zo her en der lees valt het mandarijnengebakje heel erg in de smaak :-)

    Jullie taartjes gaan goed heksenmeisjes!!!!!!!!!!
    Leuk!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames ze zien er goed uit. Ik vond haaknaald 2 ook niet zo fijn, gebruik meestal 2,5 of 3. Wel altijd katoen, schilt wel heel veel van wel merk je hem gebruikt. De goede lussen niet. Op naar de Tom pouce aan deze week dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mjammie mjammie...ik loop er 4 achter:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zien er heel lekker uit
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ziet er dat lekker uit al die gebakjes. Mooi hoor. Ik ben er nog niet aan begonnen er komt steds iets tussen maar wie weet vind ik binnenkort een gaatje om gebakjes te gaan haken.

    BeantwoordenVerwijderen