dinsdag 11 december 2012

Minecraft

Ik ben met een heleboel dingen tegelijk bezig.
Haken, breien...
Maar niet alles kan ik nu laten zien, er zitten namelijk veel verrassingen tussen!

Maar dit gekke geval kan geen kwaad.
Het stelt een soort taart voor.
Ik heb het gehaakt voor mijn jongste.
Net als mijn oudste is hij dol op het spel Minecraft.
Uiteraard op de computer.
Ooit haakte ik al een "creeper"voor hem.
Dat was een groot succes en ik kreeg toen al het verzoek om nog meer van die malle dingen te haken.
En je gelooft het niet, er zijn nog patroontjes van te vinden ook!
Ik heb ze HIER gevonden.

Het was wel lekker snel gehaakt.
Om het mooi vierkant te krijgen heb ik het verstevigd met karton.
Ik bewaar altijd karton dat tussen nieuw beddengoed of pyjama,s zit, erg handig om mee te knutselen.
Toen dat gelukt was vond ik dat ik ook dat kasteelgebakje wel eens kon gaan maken!
Dus die laat ik nu gauw zien hoor!

groetjes Pauline

2 opmerkingen: