maandag 24 december 2012

Nog meer kerst

Nog heel even en dan is het kerst!
Straks ga ik naar de kerstnachtdienst, daar ga ik zingen met mijn koortje en hobo spelen naast het orgel.
Altijd spannend maar ook heel leuk en sfeervol!

Sfeervol is het thuis ook.
Nieuwe lamp aan, heerlijk ouderwets retro ding...kijk maar in het vorige bericht.., straks kaarsen aan en worstenbroodjes eten als ik weer thuis ben, samen met mijn jongens.

De kerstmuisjes heb ik gebreid en ze waren heel erg leuk om te maken!
Het patroontje vond ik HIER.

Het is in het Engels ,maar niet moeilijk, de muis is aan 1 stuk gebreid, met pootjes en al!
En gelukkig niet op rondbreinaalden of naalden zonder knop want dat heb ik inmiddels opgegeven en die verrekte naalden heb ik maar geschonken aan de lieve Haakheks E.
Fijne avond allemaal!

groetjes PAULINE

10 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes allemaal! Knap werk, doe ik je niet na.
    Heel veel succes en plezier straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattige muisjes..
    ik ben er dol op..
    maar heb er nog niet eentje gehaakt of gebreid..
    ik snap zelf niet waarom.
    maar eens maak ik ze ook.. een familie muis..
    en kleed ik ze naar seizoen aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie muisje. Fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veeeeeel plezier meis!!!!

    Wat een leuke vrolijke kerstmuisjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie muizen !!
    Fijne dagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe muisjes! Echte kerstmuizen! Maar of ik het engelse patroon ook zo goed kan ontcijferen???
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rita, in het Engels is echt niet moeilijk hoor, in het begin gewoon een briefje met de vertaling van de termen er naast en dan leer je het zo!
      Gewoon met iets kleins beginnen.

      groetjes Pauline

      Verwijderen
  7. Wat een geweldige kerst muisjes! Die ga ik zeker voor volgend jaar maken :)
    Nog een hele fijne kerstdag gewenst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mega muizen, maar het ziet er wel gepruts uit
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen