donderdag 20 december 2012

Tomte

Deze leuke kabouter heb ik inmiddels al 7 keer gehaakt!
Erg leuk om met kerst cadeau te doen, vooral vanwege de gedachte er achter.
Dat staat allemaal heel mooi en sfeervol omschreven op DIT blog.
Ook de Julegrot, de rijstepap heb ik al gemaakt en dat was heerlijk!

Vandaag is het hier FEEST!
Mijn dochter is 18 jaar!
Dat vieren we met een prachtige taart die een kennis van mij op verzoek heeft gemaakt.





                                                    groetjes PAULINE

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je meiske meis!!!!
    Wat een schitterende taart is dat geworden zeg!!!!!

    Leuk die Tomte's .... zeker ook nu ik even de gedachten er achter heb gelezen!!!!!!
    Die kun je dus maar beter te vriend houden hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter! Ze krijgt een prachtige taart voor haar verjaardag.
    Die Tomte heeft zo'n grote hoed, dat ie niet eens kan zien of er gevaar dreigt :p Grappig figuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je dochter, wat een mooie leeftijd. Ze heeft wel een hele mooi taart gekregen zonde om op te eten.
    Ik vind die Tomte's wel heel schattig, maar dat wordt toch volgend jaar voordat ik ze ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je dochter, de taart is prachtig geworden,ik wens jullie nog een fijne verjaardags-avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die Tomte's, ik heb er al meerdere in huis!
    De taart is prachtig.

    Een hele fijne dag samen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met de verjaardag van je grote meid, en prachtige kabouters zijn het ga ook eens op het blog het verhaal erachter lezen.
    Prettige feestdagen
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen