vrijdag 7 december 2012

Vrijdag--petit four-dag


Zooow daar zijn we weer....met de petit fourtjes....of is het deze keer grand-fourtje???
Ik vond deze erg leuk om te doen, het was even zoeken naar een blokje wat erin zou passen.
Hmmm duplo kon ik zo snel niet vinden....dan maar aan hubbie vragen of hij een blokje wil
zagen....opeens moest ik denken aan die doorzichtige blokjes met van die balletjes erin die je door gaatjes moet laten vallen......deze had ik vrij snel gevonden alleen was hij iets te groot voor het
gebakje....hmmmm beetje trekken en duwen....voila hij past. Een gebakje met geluid deze keer ;)

De etagere is veel te klein inmiddels en het ziet er gewoon niet mooi uit, dus ben over een alternatief aan het nadenken. Jaaaa haakheks Pauline hoorde het helemaal in Zuid Holland, kan je nagaan. Over de andere haakheks gesproken, die heeft deze keer geen petit fourtje gemaakt,we wisselen elkaar dus mooi af hihihihihi.

Nu blijkt dat we onafhankelijk van elkaar een aantal dezelfde dingen zitten te maken....jaaaa
we blijven echte heksen ;))) Alleen tsja....Pauline is de snelle heks dus die heeft er straks 3 klaar, waar ik er amper eentje in elkaar krijg.....hmmmm ik wil jouw toverstaf lenen!



groetjes Esther

2 opmerkingen:

  1. Ze blijven leuk die petit fours. Maar mijn schaal begint ook aardig vol te raken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer de volgende petit four voor je etagere, je doet echt heel hard je best moet ik zeggen om grietje te volgen! En ze zijn altijd weer heel mooi :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen