zondag 13 januari 2013

Een haakheks van 21

21 jaar....
Ik zag op meerdere blogs foto's voorbij komen van de dames toen ze 21 jaar waren.
Het duurde even voor ik er ook eentje vond en wist in te scannen.
Bijna 24 jaar geleden is deze foto genomen.
Ik vermoed in zo'n hokje op het station of bij de V&D.
In dat jaar,1989, woonde ik net op mijzelf midden in het centrum van Rotterdam.(de Hoogstraat)
Ik werkte ,noodgedwongen want veel werk was er niet,in de thuiszorg  in de wijken Zuidwijk en Pendrecht.
Ook ging ik toen net samenwonen, en me verloven.
Tja, nog zo vol plannen en mooie toekomstdromen...
Het was wel een gelukkige tijd al kreeg ik flink de ziekte van Pfeiffer en was daardoor 3 maanden ziek thuis.
Ook toen speelde ik al hobo, in een harmonieorkest.
En borduren deed ik ook graag net als breien.
In dat opzicht is er qua hobby's weinig veranderd.

O ja...mijn dochter zei: mam, je bent weinig veranderd, je hebt alleen wel meer rimpels en je tanden staan niet meer zo recht.
Ja, haha,maar gelukkig is die vreselijke acne ook overgegaan!
Dan maar een rimpeltje hoor!

                                                   groetjes Pauline




7 opmerkingen:

  1. Als ik deze foto met je profielfoto vergelijk ben je inderdaad niet wezenlijk veranderd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je dochter heeft groot gelijk! Ik had je direct herkend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, die oude foto's :-) En niets veranderd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je dochter heeft wel gelijk, je bent niet veel veranderd , zeker nu je je haar weer kort heb..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhhh Plientje .... je bent echt niet veel veranderd hihihihi
    Wat leuk joh!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. *grijns* *GRIJNS* *BIGGGGG SMILE* hahahaahaha zowat mijn koffie tegen het beeldscherm geproest....ooepssssss.....meid je lijkt wel 16!!!!! geloof er niks van dat je daar 21 bent...je ziet er snoezig uit, helemaal niet zo hekserig als tegenwoordig :P *grijnsssss*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, lach jij maar! Het is toch echt zo...misschien geloof je dan nu ook dat ik op mijn 18e nog voor half geld de ijsbaan op mocht? (kindertarief)Met een muts op was ik helemaaaal een klein meisje!
    Ach ja, ik heb vast eeuwige jeugd.......hahaha, want op het werk zeiden ze: rimpels? JIJ?Waar??Maar dat kan ook door mijn nieuwe korte koppie komen.Maakt me gelijk weer jong!

    BeantwoordenVerwijderen