zondag 27 januari 2013

Gebreide engelen

Ik weet het...een beetje laat om nog met een stel kerstengelen op de proppen te komen.
Maar de andere haakheks krijgt hem nu toch niet meer klaar  :)
Die van mij zitten al een hele tijd gezellig op hun bankje.
Ze hebben kerst en de jaarwisseling met me meegevierd en zelfs meegedaan aan de wedstrijd van Zeeman.
Daar had de andere haakheks ze zowaar gespot....herkende ze mijn tafel!
De engelen waren leuk om te breien en zo heel kersterig vind ik ze nu ook weer niet.(  vleugels hebben ze wel hoor, maar je ziet ze amper)
Ze blijven dus nog even lekker zitten.
Het patroon kan je vinden op het blog van Jeanet

                                                         groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Maar ben je daar niet verschrikkelijk lang mee bezig geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn wel zeer leuk.
    Groetjes, Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahahaha jaaa ik heb nog steeds een blote engel. Ik weet het moet ook af, maar lukt gewoon niet....alle ideeen overstromen me momenteel en wil met vanalles bezig....teveel om op te noemen. Jaaa oppperheks...ik hoor je zeggen, maak eerst eens iets af! Zal ik proberen keeej????? <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk! En toegestaan voor het hele jaar hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zag gelijk je stoffen poppen hier in, ze horen bij elkaar vind ik.
    je tilda soort poppen he!
    een pop(t) nat..............
    erg leuk gedaan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettende leuke kerstengelen Paulien, ze zijn geweldig! Ze lijken op de tildapoppen en engelen en ikzelf zou ze zonder vleugels maken :D
    Je hebt gelijk dat je ze nog een tijdje laat zitten, ze zijn te mooi om in de kast op te bergen.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh die zijn ontzettend leuk
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen