zaterdag 26 januari 2013

Granny-cat

Deze leuke kat heb ik stiekem de naam: Mooskat gegeven!
Hoe zou ik daar nu opkomen??  ;)
Vrolijk en gekleurd en gebaseerd op een simpele granny-square.
Zoals gewoonlijk was de afwerking en het versieren het meeste werk.
Dit leuke patroon vind je HIER.
De kat is wel groter dan je zou denken, hij meet met de oren erbij 45 cm.
Ik heb hem losjes opgevuld omdat anders de vulling door de granny heenkomt.
Als je het dus aan een kind geeft kan je het beter maken met een gesloten granny.
Je kan namelijk elke vierkante granny nemen die je maar wil.
En met vleugels en een snavel maak je zo een uilvariant!

                                            groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. ha ha ha Mooskat ik denk aan mijn dinneke MOOS

    wat is ie geweldig zeg i am in luvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwwwwwwwwwwwww ik vind Mooskat geweldig!!!!!!!!!!!
    En die kleurtjes ..... waaaaaaaaaaaaanzinnig leuk!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie leuk!! Vrolijk en uitbundig...doet zijn naam helemaal eer aan:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen