donderdag 3 januari 2013

Lieve hekssss!

Vandaag wachtte mij een verrassing!
Geen kerst maar een nieuwjaarspakket!
Hartstikke leuk en lief allemaal.
Het duurde even voor de post vanuit Friesland tot dit buitenland doordrong en mijn heksenhutje wist te vinden.
Maar natuurlijk kwam alles goed, Esther gooide er gewoon wat toverspreuken tegenaan!
Want van haar kwam dit pakket natuurlijk.
En er zat zoveel in!
Een heleboel lekkers,keukenset,een verlate kerstbal, kookboekjes, bakspullen, snoepjes voor de katten ( en dat vonden ze heeel lekker! ) en natuurlijk volgens onze traditie: gehaakte zelfgemaakte spulletjes!
Ik laat ze op de foto zien.
Mooie onderzettertjes en een theezakmapje ( waar heb je dat in vredesnaam voor nodig, vroeg oudste zich af :) )
Maar zo'n mapje staat uiteraard zeer interessant op het werk....haha.
Verder nog een heel mooi gehaakt hartje, dat ga ik zeker koesteren.
De doos zelf was ook prachtig verpakt, waarschijnlijk vond de post dat ook, zaten ze dat dagenlang vol bewondering te bekijken...
Er zat een lint met bloemetjes om, hoewel poes dacht dat dat kattenspeelgoed was!

Lieve haakvriendin heel erg bedankt!!!!

                                                            groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. Oh, wat mooi gemaakt en wat lief van Esther!
    Zie je nou dat heksen gewoon lief zijn, ik heb al heel wat bewijzen gezien in mijn leven en nu weer!
    Dit pakket is wel een logische verklaring waarom de kerstpop nog niet af is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik denk het ook!
      hoewel ze ook flink bezig is voor die schoonfamilie van haar...complete truien en sokken breit ze...;)

      Verwijderen
  2. Wat leuk allemaal, daar zul je veel plezier van hebben! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwww das echt een lieve heks!
    Prachtig en wat heerlijk om allemaal uit te mogen pakken en van te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwwwwwwwwwwwww wat enorm lief esther zeg en wat een GAVE spullekes heb je allemaal gekregen ♥ geniet er maar lekker van

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk en spannend om zo'n pakketje te krijgen! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn nog eens toverkunsten! Veel plezier ermee. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik kon toveren,kon toveren....wauw!

    BeantwoordenVerwijderen