woensdag 30 januari 2013

Minecraft-muts

Met de actie loopt het nog niet zo erg...maar ik houd moed want ik heb nog niet veel kansen gehad om te verkopen.
Ik maak nog verschillende dingetjes erbij zodat men wat meer keus heeft.
En met kleine prijsjes moet het toch gaan lukken?

Mijn jongste zoon wordt zaterdag 15 jaar!
De tijd vliegt......waar is dat kleine blonde kereltje gebleven??
Hij is hier in huis nu de langste!
Steekt een kop boven zijn moeder uit.

Voor hem heb ik deze minecraft beanie gehaakt.
Uit mijn blote hoofd.
Je gaat gewoon uit van een basis en past die aan de maat aan.
Daarna heb ik dat "creeper"gezicht erop genaaid.
Hij vindt het weer geweldig!
Voor in huis dan...want je moet vooral niet te veel opvallen!


                                                groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Haha, ja, zo gaat dat bij die pubers!
    Hij mag toch maar super blij zijn met zo'n lieve moeder, die van alles voor hem wil maken en in elke hype meegaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zoon heeft geluk. Die kan gaan pronken met een muts die niemand anders heeft !
    Groetjes
    Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier thuis ook een 'minecraft'- verslaafde rondlopen. Deze moet ik hem zeker laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very nice minecraft hat. I made my son a minecraft creeper phone sock, which is on my blog.

    BeantwoordenVerwijderen