vrijdag 25 januari 2013

Nog meer gebakjes

Het duurde even, de zoetigheden kwamen zogezegd mijn strot uit!
Maar inmiddels heb ik toch weer 2 gebakjes gehaakt voor de etagere.
Die is nu propvol!
Het kerstgebakje had ik al een tijd af, maar je kent het wel...moest nog gelijmd en de blaadjes uitknippen, wat een werk! Haha.
Dus hopelijk komt binnenkort de vriendin voor wie ik ze heb gemaakt, dan ruimt dat weer een beetje op!
Als ik zin heb haak ik de andere gebakjes ook nog wel, want als tussendoortje zijn ze leuk om te doen.
Het lijkt misschien alsof ik niet zo veel haak de laatste tijd, maar dat is niet zo!
Het zijn alleen weer dingen die nog niet op het blog mogen omdat anders de verrassing er af is.

                                                   groetjes Pauline

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk uit!
    En weinig calorieen en veel lol
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je nu alweer bezig met nieuwsgierig maken? Nou, het is je gelukt hoor :p
    De petitfours zijn weer goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gebakjes zijn prachtig Paulien! Om zo in te bijten :D
    Je maakt ons weer nieuwsgierig naar je verrassing natuurlijk!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen