woensdag 9 januari 2013

Reuzentrui

De trui schiet al flink op!
Vandaag heb ik het achterpand afgebreid.
Toch wordt het niet helemaaaaal zoals het de bedoeling is.
De bovenste rij rode blokjes heb ik weggelaten, als ik pas na die strook was gaan minderen dan kon ik ermee gaan vliegen!
En dat doen heksen dan wel graag maar toch liever op de bezem.
Tweede probleem is de mouwen...die zijn veeeeel te lang!
En ze zijn al in patroon eraan gebreid...dus hoe los je dat dan op?
In ieder geval geen boorden er meer aan straks.
Ik denk dat ik ze naar binnen omzoom.,
Koude polsen zal ik dan vast ook niet meer krijgen...
De halsboord ga ik nu in donkerrood doen, dan komt die kleur toch nog terug bovenin.

                                       groetjes Pauline


7 opmerkingen:

  1. Tjeempie meis .... wat een gepiel doordat er ook nog zo een mooi patroon in zit!
    Echt een uitdaging dus!

    Maar weet het zeker (en van wat ik nu zie) het wordt wel een plaatje van een trui!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik moet zeggen ik heb graag over sized hihi, dus lekker die mouwen oprollen ha ha

    hij ziet er enorm mooi uit zeg ♥♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi,ik hou wel van een heerlijk warme trui!ben nogal een koukleum!Lekker om zo mee op de bank te kruipen,haakwerkje erbij,kopje thee,heerlijk paar gehaakte warme sloffen aan je voeten....ohhh zie het al helemaal voor me...alleen de tijd ervoor nog zien te vinden!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het prachtig !!! jammer dat ik niet kan breien..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ziet er wel heel mooi uit. Wel vervelend dat het patroon dan niet klopt. Lijkt me niet makkelijk om steeds maar weer iets te moeten verzinnen waardoor hij wel goed gaat passen. Kanp hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er wel mooi uit, een mooie tekening, spijtig dat het patroon niet klopt, vooral dan met zo'n inbreitoestanden erin.
    Hopelijk wordt het eindresultaat toch nog goed!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen