dinsdag 22 januari 2013

Verstand kwijt?????

Vaak als ik rondkijk op de blogs en Pinterest komen er allerlei associaties in mijn hoofd en ontstaat er zomaar een plan.....deze keer kan ik de schuld geven aan Angeline van Mijn eigen plekkie, die een babymutsje liet zien in de vorm van een borst. *grijnsssss*
Deze keer onstond het plan om een kussentje met b****** te maken voor hubbie. Leuk voor Valentijn dacht ik zo....maar het kussentje was eigenlijk zomaar klaar en ik zou ik niet zijn als ik natuurlijk niet kan wachten tot de 14e....dussss tadaaaaaaaaaaaaa schat ik heb een kadootje voor je:

Hubbie in de verbijstering.....MET piercings?????


Ik had nog snel in mijn oorbellenbakje gekeken naar ringetjes maar die waren spoorloos verdwenen, dan maar knopjes nietwaar?

Hubbie weet het nu zeker:  je verstand is echt kapot he???!!!!

HIhihihihihii heb zo vreselijke lol gehad...hij denken dat ie een sjaal kreeg...whaaaaaaaaaaaa....ik had een sjaal met b****** eronderaan moeten makennnn...jajaja dat patroon ben ik onderweg ook tegengekomen. Dit kussentje is een variant op 2 patronen. Als er al iemand is die  graag het patroon wil, dan hoor ik het wel. Hubbie denkt dat ik de enige malloot ben.....hahahahaahaha

groetjes Esther

13 opmerkingen:

  1. Hahahahaha!
    Die piercings zien er wel pijnlijk uit, gezien die knalrode tepels...
    En zo'n geval lijkt me overigens ook heel handig als opvulling voor de wat plattere vrouw.
    Alhoewel...er zit wel veel ruimte tussen he?
    Of is dat om het hoofd van Hubbie te rusten tussen te leggen???hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kussen, vooral met piercing is die helemaal af. Hij ligt vast lekker zacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, plezant gevonden !
    En ook plezant om te maken he, ik heb bijna even hard gegniffeld bij het maken van een extra verjaarskadootje voor mijn ventje onlangs als met zijn gezicht toen ie het zag :)

    Als jou man es graag een wijntje of biertje drinkt, heb ik hier op mijn blog, http://ikhaak.blogspot.be/2013/01/nog-een-kadootje.html nog een bijpassend ideetje voor je :)

    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whahahaaa...Esther!!!Ik was ook al van plan om deze een keer voor de gein te gaan haken als een van de mannen uit onze vriendenkring jarig is n.a.v dit blog bericht van me waar ik ze zo al eens eerder zag;
    http://mijneigenplekkie.blogspot.nl/2012/11/hooked-on-youhaha.html

    Maar ehhhh ik wil dus graag jou versie/patroon voor de volgende lol een keer!:-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. p.s;
    Wat een erotiek hier de laatste tijd in blogland,jij weer met een paar borsten,ik met een peniswarmer...)Zeg maar tegen je hubbie dat er nog zo'n 'dolle'in blogland heerst en dat 'wij'gewoon wel in zijn voor een geintje!Over mijn huidige blogbericht is ook al heel wat lol geweest op mijn FB van al onze vrienden...De maker reageerde op de vraag van iemand hoe ik zijn maat wist had hij weer gereageerd dat ik dat met mijn 'blote oog'had gezien en dat kleermakers normaal gesproken eerst de maat op komen nemen voor ze iets maken,etc.etc....een hoop flauwe gein zoals je vast wel kent van mannen,maar lol hebben we er in elk geval wel omgehad om dit haaksel en nu ik weer om jou haaksel...lachuuuu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga je de erotische toer op Esther? Heb je recent 50 tinten gelezen misschien????
    Je partner zal zich kunnen koesteren aan dit kussen, dat staat vast!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lig helemaal in een deuk, die sjaal kun je nog altijd voor Valentijn maken, ik had dat mutsje ook gezien van de week, op een blog, ook toen had ik al een grijns, maar nu ging ik hard zitten lachen en wilde manlief e lol ook wel even delen!!!
    Groetjes Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhhhh schitterend .... een kussen met big boobies :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem briljant! En ik wil het patroon heul graag. Ik wil ook het gezicht zien van mijn hubbie hahaha.

    Grtz
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Esther
    is het mogelijk om het patroon te krijgen
    'k vind het toch zo tof
    en zou hem ook wel es haken
    alvast mercikes hé , Rita

    ritarusse@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja hilarisch!
    maat wel bloederige tepels hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen