dinsdag 29 januari 2013

Vogeltjes voor het goede doel

Mijn neefje Henri van 16 jaar gaat op 7 juni de Mont Ventoux in Frankrijk beklimmen op de fiets!
Dit doet hij niet zomaar, maar voor de stichting ALS.
ALS is een spierziekte waar helaas nog erg weinig tegen te doen is.
Hij wil proberen om 1500 euro aan sponsorgeld bij elkaar te fietsen.
Meer hierover kan je lezen via deze LINK.
Nu kan je natuurlijk geld overmaken maar ik ben daarnaast ook nog een andere, kleine, actie begonnen.
Ik probeer zelfgemaakte spulletjes te verkopen.
Daarom heb ik vogeltjes gehaakt en van vilt gemaakt.
De vilten vogeltjes zijn prima in een bubbeltjesenvelop te versturen, de gehaakte ga ik hier in de omgeving verkopen.De vogeltjes kosten allemaal 3 euro per stuk ( excl. verzendkosten)
Mocht je ook mee willen doen, stuur dan een mailtje!


                                        groetjes PAULINE

4 opmerkingen:

  1. Mooie actie! Leuke vogeltjes! En een sympathiek prijsje! Veel succes, ook voor je neef!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat een mooie actie, heel knap ook, zeker voor een 16-jarige!
    Je hebt prachtige vogeltjes gemaakt, ik hoop dat je ze allemaal verkoopt en verdere vraag haast niet aan kan ;-) Heel veel succes, ook voor je neef. Ik ga eens kijken bij die link.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie actie en een goed initiatief van je.Ik wens jullie heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met de actie en hele mooie vogeltjes heb je gemaakt Paulien!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen