zaterdag 5 januari 2013

Wil de liefste heks nu opstaan? lol





Al voor de kerstdagen kreeg ik een prachtig pakket van mijn lieve heks P. Ik die nog steeds druk aan het haken, borduren en breien was liep natuurlijk gigantisch achter....vandaar dat mijn pakketje een nieuwjaarspakket werd. Mijn toverspreuken werken blijkbaar minder goed hahahahhaa.

Ik kreeg een echte heks, die een plekje op het buro van hubbie heeft gekregen, zo heeft hij altijd zijn heksie bij zich ;). Ook ik kreeg een Tomte. Die heeft in de hele kerstperiode alle hoeken van het huis gezien, het was smorgens elke keer een verrassing waar hij nu weer zou zijn. Het werd een sport om hem elke dag te zoeken, hij belandde soms om de meest gekke plaatsen. Mijn dochter begon ermee, ik gaf hubbie de schuld en voila een spel werd geboren *grijnsss*.
Mijn dochter kreeg een echte Taekwondo Tilda, die staat te pronken naast het Taekwondo borduurwerk wat ik ooit maakte..
Verder teveel om op te noemen, een kerstmuis die vandaag pas uit de kerstboom mag, hangers, breinaalden ( echte korte 4 naalden alsof ze in haar glazen bol had gezien dat ik hubbie steeds naalden doormidden liet zagen om maar op 4 pennen te kunnen breien, want tsja savonds zijn er geen winkels open he en ikke is dan ongeduldig ), een tunische haaknaald, die ik absoluut ga uitproberen. Vele pakjes om uit te pakken...het was een feest! Kreeg er tranen van in mijn ogen. Dankjewel lieve Pauline. <3

6 opmerkingen:

  1. Esther, jij bent echt wel verwend op handwerkgebied! En dan die prachtige heks en tomte, super! Je kan weer aan de slag :)
    We wachten met ongeduld op resultaten....
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwww heerlijk esther dat jij en pauline dit voor elkaar hebben gedaan en weet je
    voor mij zijn jullie beide lieve haakheksen en ik kom hier graag

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn jullie toch allebei een lieverds! Nu ben jij weer zo ontzettend verwend, prachtig!
    Nou, pak maar snel je gekregen handwerkattributen er bij en trakteer ons op een prachtige creatie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over en weer dus heerlijk verwend!!!!
    Kijk das nou echt genieten!!!!!!!!!

    Je Tunische haaknaald echt snel ter hand nemen! Das echt heel leuk om te doen!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was weer heerlijk om te doen en samen te stellen!
    Echt niks leukers dan iets voor iemand te maken.
    En nu??
    Op naar onze verjaardagen!!
    Februari!!
    Dus hup, pak je tovernaalden en aan de slag maar weer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOhhh, wat leuk! Grappig dat de Tomte steeds verhuisd. Maar wat ik me echt afvraag, is wat een Tunische haaknaald is?

    BeantwoordenVerwijderen