donderdag 21 februari 2013

Jarig geweest!

Zoals velen van jullie niet ontgaan zal zijn (Facebook en mijn eigen blog) ben ik gisteren jarig geweest.
Het was een heerlijke,gezellige dag.
En heel veel cadeautjes!
Ook voor de hobby natuurlijk.
Toch is het leukste elk jaar weer de verjaardagsdoos van mijn heksenvriendin!
Steeds een verrassing wat er gemaakt is.
En ze heeft me verwend!
Heerlijke sokken die perfect passen.
Ik heb ze al aan gehad!
Verder nog een bol sjaaltjeswol, een konijntje en 2 geweldige pannenlappen!
Te mooi om te gebruiken.
Er zaten ook nog knoopjes en lekkere doucheschuim in, een tijdschrift en een leuke vogelhanger voor in de tuin.
Wie weet durven die vogels dan eindelijk eens een bezoekje hier te brengen.
Ook van mijn familie en vrienden heb ik een hoop leuks gekregen.
Van mijn dochter vilt en een breiboekje..en ze had zelf ook al wat uitgezocht, voor zichzelf,haha!
Kortom het is te veel om op te noemen en ik geniet vandaag nog lekker even na!

 Mijn haaknaalden liggen al een tijdje stil, ik ben nu meer aan het breien en borduren.
Maar het komt vast wel weer goed, ik mis alleen even de inspiratie.


groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. Ahhhh dat heb ik gemist ..... Je verjaardag!
    Gefeliciteerd Plientje en lekker nagenieten van al dat moois!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en leuke dingen allemaal! Lekker van gaan genieten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat nog met je verjaardag en geniet maar lekker van al die leuke dingen die je hebt gekregen. Goed verwend zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je een leuke cadeautjes gehad. Geniet maar lekker van al je spulletjes. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww feliessssssssssssssssssssss pauline hieperdepieperdepiep

    wat een leuke dingen heb je allemaal gehad zeg ♥♥

    lieve groet jenneke

    enne komt wel weer goed schatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd en jij bent lekker verwend zeg!
    Leuk om handwerkjes te krijgen die je bovendien kan dragen of gebruiken en boekjes zijn altijd welkom natuurlijk.
    Geniet er van en maak er wat leuke dingen uit zou ik zeggen.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kado's allemaal..
    heerlijk van genieten

    BeantwoordenVerwijderen