donderdag 14 februari 2013

Jarig!

Afgelopen maandag was ik jarig en ik wil heel graag met jullie delen wat haakheks P uit haar naalden heeft getoverd ;)
Jawelll....een grote wens van mij ging in vervulling: HET cirkelvest!!!! :


Hij is GEWELDIG!!!! Past precies en draagt heerlijk warm, ondanks de grote gaten hahahahaha.
Ik heb hem al bijna de hele week aangehad en het heeft de status lievelingsvest gekregen!!! Kleur perfect gekozen ( ze kent me natuurlijk al langer dan vandaag hihihi) en ik ben er zooooo blij mee!!

Alsof dat niet genoeg was zat er nog veel meer in het verjaarspakket:


En toen was de batterij van mijn fototoestel leeg....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Thee, snoepjes, nostalgisch blik met thee en snoepjes, vilten uiltje en vogeltje, sokken breiboek, de moeilijkste puzzel met katten( hubbie denkt dat wel even te fiksen hihihi) en nog veel meer, want ik was niet de enigste aan wie gedacht is....zo lief!!!!!!!

De volgende keer zal ik een bericht wijden aan het kadootje voor mijn dochter en hoe dat zo komt ;)

Lieve Pauline  ik ben superblij met je!
Waarom weet je vooral zelf heel goed ;)

liefs Esther

9 opmerkingen:

  1. Owwww begrijp het helemaal "lievelingsvest"!!!!!
    Wat een geweldige kadoos meis!!!!!
    Wat lief van Plientje!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat alsnog Esther met je verjaardag! Je bent echt wel verwend door Paulien met zo'n schattig lekker warm vestje!
    En dat vogeltje, die col en de borduurtjes, geweldig!
    Laat ons toch nog de rest maar eens zien als je batterijen weer opgeladen zijn :) Ook wat je dochter voor je had niet vergeten...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo fijn dat je blij met het vest bent!! Nu nog een foto naar mij sturen dat je het draagt hoor! Dus laad gauw die batterijen op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, Pauline weet wel wat verwennen is! Geniet van je cadeaus en verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan er zelf ook wat van hoor Tania!! Veel te gek wat ik van jou heb gekregen...

      Verwijderen
  5. WAUW!!! Helemaal geweldig wat je haakheksencompagnon je allemaal toegestuurd heeft! Ik wist het wel: Ze is een heks met een gouden hart!
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd! En jij bent flink verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wowww alsnog gefeliessssssssssssssssssssssssss en wat heeft de ander haakheks goed haar best gedaan zeg wowwwwwww

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd nog! En wat een mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen