maandag 18 februari 2013

Noorse mutsen

Je zou bijna blij zijn dat het nog vriest!!
Want met zulke mooie mutsen....dan deert het je niet.
Deze geweldige mutsen waren een enorme verrassing die mijn vriend en ik kregen van blogvriendin Miek.
Ik had haar verteld dat ik die mutsen erg mooi vind en mijn vriend dus ook.
Maar helaas heb ik het breien met 4 naalden echt op moeten geven.

Ik kan inbreien, ajour breien, kabelen...maar dat geklier met 4 pennen is echt niets voor mij.
Ontzettend lief dat ik nu deze mooie mutsen heb gekregen!
En heel knap gebreid.
Zelfs de wol is handgeverfd!
Dank je wel Miek en een poot voor Basso!

                                                  groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. wowwww wat een kado zeg...ze zijn prachtig!!!!

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van haar, ik kan helaas nog steeds geen mutsen breien.. Hier is het nog steeds erg koud, weet niet hoe het bij jouw is maar hopelijk kan je ze nog een tijdje gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeetje meis ....... die benne mooi!!!!! Enne er komen weer koude dagen aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh ze zijn mooi en wat knap gedaan inderdaad!Ook niet aan mij besteed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo heeey wat lief!!! En wat zijn ze mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen