maandag 25 februari 2013

Pannenlap

Wat zijn er eigenlijk veel patronen van pannenlappen te vinden!
Vooral de oude handwerkbladen staan er vol mee, maar ook op Ravelry vind je een schat aan verschillende patroontjes.
Voor je het weet is er een nieuwe verslaving geboren want de een is nog mooier dan de ander.
Stuk voor stuk zonde om te gebruiken!
Maar misschien wel leuk als decoratie in de keuken.
Aangestoken door de andere haakheks heb ik dus ook een lap gehaakt.
Ik had nog wel wat katoentjes liggen.
Dit patroontje was in het Duits van Austermann.
Vast al een oud patroon maar een jaartal staat er helaas niet bij.
Toch blijft het haken even op een laag pitje staan want ik heb weer wat last van mijn pols/arm.
Rustig aan dus maar.
                                             groetjes Pauline


4 opmerkingen:

  1. doe maar kalm aan dan ...is niet zo fraai meis :-(
    ik vind je pannenlap echt leuk ♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pannelap Pauline. Ik ben ook pannelappen aan het haken.
    Komen van de week op mijn blog.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rustig aan Plientje .... even die pijnlijke ledematen rust gunnen hoor moppie!

    BeantwoordenVerwijderen