zondag 10 februari 2013

UFO-trui af!

Hoera!
Weer een "unfinished object" voltooid!
Het heeft me meer dan 2 jaar gekost, geloof ik, voor deze trui af is.
Dat kwam voor een groot deel ook wel door de problemen met mijn arm.
En vind daarna de zin maar weer terug...
Hoe langer iets in een hoekje ligt hoe lastiger, is mijn ervaring.
Zeker met een patroon.
Ik dacht een simpele trui te hebben gekozen voor mijn vriend.
Maar dat viel toch behoorlijk tegen!
Het motief veranderd steeds en je moet er dus heel goed je aandacht bij houden.
Maar het is uiteindelijk dus gelukt!
Het patroon komt uit een oude Sandra.
Hij past perfect en mijn vriend is er blij mee.
We hebben al een nieuwe op het oog...haha.
Maar nu eerst mijn Noorse trui afmaken.
Gelukkig gaat die nu goed, ik moet  nog 1 bovendeel met mouwen in patroon breien.





                                                 groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Mooie trui! Knap werk! Ik zou er 20 jaar over doen, dus dat heb je best snel gefixed :-) Mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie trui Paulien en een flashy kleurtje! De steek is heel mooi en apart, je ziet dat je heel goed moet opletten want dat het motief steeds verandert :) maar dat is dan weer een uitdaging vind ik.
    Je vriend kan ertegen in deze koude dagen!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er idd niet het makkelijkste patroon uit. Een UFO-trui.... kan die dan ook vliegen ;-) Samen wordt dat gezellig, jij op je heksenbezem en je vriend in zijn UFO trui vliegen jullie naar de volle maan... Oeps, daar gaat mijn fantasie weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen