zondag 3 februari 2013

Vogeltjes af en dishcloth om te proberen

Het lag al een tijdje op me te wachten en vanmiddag maar eens helemaal in elkaar gezet: hanger met vogeltjes. Was leuk om te maken, bijna alle onderdelen zijn gehaakt, behalve de blaadjes. Ik denk dat ik er nog een paar bij brei....




Nu zie ik op Pinterest vaak dishcloths voorbij komen en gisteren zag ik opeens een patroon voor dishsponges. Je kan kiezen of je er wel of niet een spons in doet. Hij is gemaakt dmv tunisch haken, de ene kant is zacht van katoen en de ribbels ( achterkant) zijn met acryl voor een scrub-effect. Ik heb er een spons ingestopt en ben benieuwd hoe het gaat werken. Hij ziet er wat scheef uit op de foto, dat komt doordat ik hem natuurlijk al nat gemaakt had en er wat borden mee heb afgewassen ;)




fijne zondag, Esther

6 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww leuk die vogeltak ♥♥♥
    en die dishclothes kende ik nog niet ( nu wel ☺)

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We krijgen vast wel je bevindingen van je afwaslapje te lezen? ;-)
    Wat een schattige vogeltjes hanger! Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tak met vogeltjes is erg leuk geworden! Ik ben benieuwd of het nog goed werkt in combinatie met een spons..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vogelhanger is superleuk Esther, echt geslaagd en heel mooi!
    Ben benieuwd naar het resultaat van je dishcloth, of het echt nog wel goed werkt, ook na een tijdje en is dat dan ook wasbaar???
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen