woensdag 13 maart 2013

Bloemen van Arne en Carlos

Op verschillende blogs zag ik ze al: de bloemen van Arne en Carlos!
Bij Wieke van Keulen vind je zelfs uitgebreide uitleg hoe je ze haakt en tot een sprei verwerkt.
Met heel veel foto's lukt dit zeker.
Alleen gebruik ik een iets andere magic-loop en vind ik het meehaken van de af- en aanhechtdraden veel te ingewikkeld.
Dus werk ik mijn draadjes na het haken van de bloem gelijk weg.
Ik heb ontzettend veel resten!
Dus ik kan nog wel even vooruit...
Zal het me lukken er ook echt een deken van te haken???
Ik twijfel nog wat...retro is wel leuk, maar past het eigenlijk wel bij mij?
Fleurig is het wel!
Dus zal het vast wel leuk staan op de bank.
Voorlopig ben ik er nog lang niet, ik heb nu 18 bloemen gehaakt.

                                                groetjes Pauline

12 opmerkingen:

  1. Mooie fleurige bloemetjes Paulien, zal een leuke deken worden!
    groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wiehieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee we liggen zo een beetje gelijk met onze blommekes van arne en carlos.....dat meehaken dat gaat maar soms ook niet en werk ik het daarna gelijk weg......tis een plaatje meis enne stuur gerust je link ervan naar wieke ( als je dat al niet gedaan hebt ) vind ze enorm leuk

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi,ik krijg de kriebels van al die fleurige arne en carlos bloemetjes,maar eerst nog mijn andere kleed met bloem afmaken en een begin aan de sprei voor Tim;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa past helemaal bij mijjjj hahahahaha. Geweldig!!!!!! Zal heel fleurig staan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ja dat weet ik, dat het echt bij JOU past!Toch wordt deze voor mij hoor, misschien ben ik sneller klaar dan ik dacht...laten we zeggen dat ik er een kabouterdekentje van maak...hahahaha :)

      Verwijderen
  5. nou.. als poppendeken is tie bijna af!!
    we blijven alles optimistisch zien.. toch??
    ach .. straks in het zonnetje op een luie stoel haken.. dan vliegen de blommekes van zelf van de haakpen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het!
      Het zonnetje schijnt al...achter de ramen!

      Verwijderen
  6. Die zijn goed gelukt, Pauline. En leuk dat je me tipt. Zo ontdek ik weer een nieuwe blog. Mag ik je foto as dinsdag op mijn gallerie zetten? Natuurlijk met link...
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen