dinsdag 26 maart 2013

Geen konijn maar een neon-trui.

Even geen konijnen vandaag, maar een trui die af is!!!
De neon-gaatjes-trui voor mijn dochter heb ik afgelopen weekend in elkaar gezet.
Ik kon geen patroon vinden, beter gezegd mijn dochter niet, dus een ajour motief uit mijn oude Libelle motieven boekje gekozen en breien maar. Ik heb al zoveel truien gebreid, dat ik dacht dat er niet veel fout kon gaan met het model dat zij graag wilde. En inderdaad, gewoon rechte lappen en wijde mouwen....voila:

Hij was erg leuk om te doen. Heb het patroon in mijn boekje geschreven voor het geval mevrouw nog eentje wenst. Nu de Noorse trui afmaken...ben bij de pas....dus zo heel veel werk is het niet meer.

Fijne dag, Esther

5 opmerkingen:

  1. Zo knap dat je dat kan! Ik heb vroeger wel truitjes voor mijn jongens gebreid, maar tot en met maat 92, daarna werden ze te groot ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jij bent er vroeg bij vandaag!
    De trui is lekker knal geworden!
    Heb je de neonwol bij wibra al gezien???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow.. je dochter gaat mensen verblinden met deze trui!!
    hij is leukkkkkkkkkkkkkk!!
    dit patroontje heb ik ook vaak gebruikt, alleen nooit een hele trui er mee gebreid,
    meestal alleen een rand in een truitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke neontrui voor je dochter, lekker verwend! Makkelijk patroontje, je hebt gelijk dat je het bijhoudt voor ooit nog eens, je weet maar nooit...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow super .......... die past mooi bij mijn onlangs aangeschafte gympies hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen