vrijdag 1 maart 2013

Kindjes blij gemaakt

Dat het bloggen erg leuke contacten kan opleveren weten jullie vast ook wel.
En hoe langer je blogt, hoe meer sommigen ook echte blogvriendinnen worden.
Zo is het voor mij ook met Annette!
Annette was op zoek naar acryl van de Wibra om haar dekentje af te kunnen haken.
En ik had de bruine kleur die ze nodig had nog liggen.
Dus dan help je elkaar.
Helaas lukte het niet om de bollen zo plat te krijgen dat ze in een envelop of brievenbusdoosje konden.
Maar ach, dan grijp je als haakheks gewoon je kans en verras je je vriendinnetje en haar kindjes een beetje!
Het werd dus een pakje.
Ik wist dat haar zoontje dol is op Super Mario ( ik zal het ook nooit meer vergeten want ik schold hem ooit uit voor Bob de Bouwer in zijn carnavalspakje..haha). Dus voor hem haakte ik een echte Super Mario muts.
En voor een klein meisje kan je altijd wel iets vinden.Voor haar werd het een Minnie Mouse muts.
De doos vulde ik nog wat verder op met bolletjes blauw en wat andere aardigheidjes.
De mutsen die ik heb gehaakt zijn te vinden als gratis patroon op Ravelry, wel in het Engels, maar dat is geen probleem meer voor mij.
Je vindt ze HIER en HIER.
Het pakje is inmiddels aangekomen en viel zoals ik heb begrepen in de smaak!

                                                         groetjes Pauline


10 opmerkingen:

  1. Dat wil ik best geloven dat die mutsjes in de smaak vallen. Zo mooi gedaan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mutsjes heb je gemaakt voor die kinderen. Ik snap dat ze daar wel blij mee waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn dan ook enorm leuk allebij

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief van jou!!! Prachtige mutsen heb je gemaakt, vooral die Bob de Bouwer :p (haha, ik dacht dat jij toch wel goed ingewijd was in de wereld van de games ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja dat was een miskleun! Ik werd dan ook in de war gebracht door een hamer en een overall....en ik besefte niet dat hedendaagse kleuters al bezig zijn met Mario!

      Verwijderen
  5. Dat kan ik geloven dat ze blij waren met die pakjes, zou ik ook zijn! Zo'n toffe mutsen heb je weer gehaakt Paulien, top! Die Mario is echt geweldig! Maar ook Minnie is heel lief :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke mutsjes en zag ook nog een vorig blogje met een hele mooie pannenlap!
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve actie van je. En dat krijg je dus van bloggen, een fijne extra's. Fijn weekend! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze vriendin is er SUPER blij mee.
    En de kids al helemaal met hun spulletjes.
    De petten zijn helemaal fantastisch!!
    Ze vinden ze zo gaaf..z elf mama kan ze op, dus we hebben er al wat gek mee gedaan!!
    Echt super bedankt Pauline..
    Je bent een schat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je toch ook een schat he. kan me voorstellen dat ze er zeer blij mee waren!

    BeantwoordenVerwijderen