zaterdag 2 maart 2013

Kleine haakheks geboren!




Graag wil ik met jullie delen dat er een kleine haakheks is geboren. Mijn dochter van bijna 16 heeft het haakvirus te pakken. Ik was mijn schoonmoeder aan het uitleggen hoe je moet breien met een rondbreinaald en opeens zie ik mijn dochter met het proeflapje op de bank...en breit zo een end weg!!! "Nou mam zo ingewikkeld is het niet hoor!".  Mijn mond viel open van verbazing.

Een dag later ziet ze me met de tunische haaknaald haken( die ik van haakheks P had gekregen) en wil dat ook proberen. Sindsdien krijg ik niet meer de kans om tunisch te haken want de naald is bezet! Mevrouw is een kussen aan het haken, maakt allemaal kleine lapjes met verschillende kleuren en ook  met 2 kleuren tegelijk...

Dat mocht niet ongemerkt voorbij gaan, vandaar dat bovenstaande kaart en haakheksje al snel in de brievenbus....niet zo moeilijk te raden waar die vandaan kwammmm hahahahahhaaa.
De kleine haakheks helemaal blij en trots. Er zat ook een haakpakketje bij voor een vogeltje.






Fijn weekend!

groetjes Esther

8 opmerkingen:

  1. Laat ze zich maar lekker uitleven, heerlijk al die creativiteit!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, super! Ze leert dus al snel met HET toverstafje (met haak) te zwaaien ;-) Ik zou zeggen: vooral veel wolletjes voorschotelen en niet afremmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik ben TROTS op ons heksje!
    Heel knap dat ze dit al kan, zelfs rondbreien.
    Heeft de toverdrank tenminste bij 1 kind van de heksen succes gehad!
    die van mij zwaait liever met de pollepel of deegroller...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch als er nog een verslaafde in huis is. Van handwerken bedoel ik dan hoor. hihi. Knap dat ze dit allemaal al kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een knappe kleine haakheks. Het zit duidelijk in de genen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heerlijk , nog een haakheks inhuis.. snel maar een tunische haaknaald erbij halen?

    tine

    BeantwoordenVerwijderen