maandag 4 maart 2013

Kraamcadeautje

Een goede vriendin van mij is afgelopen vrijdag oma geworden van haar eerste kleindochter!
En ook al ken ik haar kinderen en kleinkinderen niet zo goed, het is toch leuk om een kleinigheidje te geven.
Deze schoentjes geef ik dus vanavond aan de verse oma!
De ouders zijn van het stoere soort, zaten allebei in het leger op missie in Afghanistan.
Dus vond ik de kleine basketbalschoentjes (all stars ) een passend cadeautje.
Helemaal omdat ik voor hun zoontje deze schoentjes 2 jaar geleden ook heb gemaakt maar dan in het groen.
Ik merkte nu wel dat ik inmiddels heel wat meer haakervaring heb!
En vooral de Engelse patronen veel beter begrijp.
Deze zijn dus mooier geworden vind ik zelf.
Het is een patroontje van Suzanne Resaul, je vindt het gratis op Ravelry.
                                                      groetjes Pauline

9 opmerkingen:

  1. leuk geworden hoor. Daar zullen ze vats blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, lief! O nee, ik moet natuurlijk zeggen STOER, nou, dat zijn ze OOK :-) Heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn en blijven STOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig stoere basketsloefkes Pauline, heel tof! En in leuke kleurtjes.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi geworden, ik vind dit zo'n leuk patroontje! Deze wil ik ook nog graag eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen