dinsdag 5 maart 2013

Poezendekentje

Gisteravond kreeg ik van een oude dame (84) van mijn koortje een tas met bolletjes wol.
Er zaten ook lapjes in die ze ooit had gebreid om een rolstoeldekentje voor een goed doel te maken.
"Haal maar uit" zei ze.
Natuurlijk niet! Ze hadden zelfs verschillende patronen.
Ik zag er gelijk een nieuwe bestemming voor.
Een dekentje voor mijn zwarte heksenpoes!
Er lag een oud kussen in haar mand , dus een beetje fleurigheid kon dat wel gebruiken.
Bovendien is zo'n dekentje lekker warm en zacht.
Vanmorgen heb ik alle vierkantjes aan elkaar genaaid en vanmiddag heb ik het afgewerkt met 2 randen gehaakte stokjes.
Ziet het er niet leuk uit?
Ideaal projectje!
Grote stappen..gauw thuis! :)   
                                                              groetjes Pauline


10 opmerkingen:

  1. wauw heksenpoes heeft mazzel met zo'n mooi nieuw dekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk zo; je kat mag die mevrouw wel een poot en een kopje geven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw poes zal heel blij zijn met dat lekker dekentje vol liefde gemaakt! Je mag die mevrouw wel een poezenkusje geven nu :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat een leuk dekentje voor de poes,inderdaad zonde om uit te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwww geweldig en wat lief van de dame zeg

    dit heb je leuk gemaakt

    lieve groet jennele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De poes geniet er al volop van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk dekentje geworden. Heel mooi zo met een verhaal eraan.....prachtig dat die lapjes zo een mooie bestemming krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar zal de poes erg blij mee zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. sjieke dinges hoor , poes waarschijnlijk heel blij
    ze lijkt vree goed op mijne zwarte hercules

    BeantwoordenVerwijderen