vrijdag 29 maart 2013

Teigetje

Net voor ik de griep kreeg was ik druk aan het haken.
Iemand van het werk had namelijk via Etsy een haakpatroon gekocht.
Voor een baby op komst wil zij een Teigetje gaan haken.
Alleen bleek dit een Chinees patroon te zijn!
Wel met schema's , maar niet met Engelse tekst.
Lastig dus!
Maar voor mij een leuke uitdaging.
Ik heb voor haar het hele patroon uitgeschreven en getest door alles ook zelf te haken.
Erg leuk om te doen!
Het gaf me echt een kick toen het lukte.
Ik hoop dat zij het nu ook voor elkaar krijgt.
En nee mensen, nu niet naar dit patroon gaan vragen...zoals ik al zei is het te koop op internet.
Ze kocht het HIER.




                                                           groetjes Pauline

10 opmerkingen:

  1. Hij is wel erg leuk geworden, lief dat je het patroon voor haar wilde vertalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, helemaal uit het Chinees gehaald! Fantastisch gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk!
    Nou, als ik nog eens een patroon heb in het abracadabra, weet ik bij wie ik moet zijn ;-) Super knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is leuk geworden meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een werk dat Chinees, vertalen en haken.
    Maar het toppie gelukt! Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owww die is erg leuk geworden!
    wat lief van je dat je het allemaal uitgezocht en opgeschreven hebt voor je collega

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die is leuk geworden!
    wat lief dat je dat voor je collega gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent een echte crack Paulien, om dit zomaar uit het chinees te vertalen en perfect te maken! Hij ziet er geweldig uit! Proficiat!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh zo lief en knap gedaan

    groetjes sannie
    ps: fijn pasen

    BeantwoordenVerwijderen